Friday, December 26, 2008

Mos Craciun exista!

Mos Craciun exista! Am doua dovezi fara echivoc! O viziune sau poate un vis de cand eram foarte mica, una dintre primele mele amintiri: l-am vazut pe Mos la geam, doar o secunda, dar l-am vazut! probabil tocmai pleca dupa ce mi-a lasat cadourile. Cred ca aveam 3-4 ani, si de atunci port cu mine, ferecata bine in suflet credinta ca Mosul exista...Si a doua dovada...este chiar Craciunul asta! O Doamne!! Cat e de bine sa iubesti si sa fi iubita, apreciata, adorata, si sa ti se arate asta iar si iar, in fiecare zi! Si nu vorbesc doar despre sotul meu! Rudele lui care m-au adoptat, m-au incorporat, m-au integrat,m-au omogenizat in aluatul asta dospit si cald care se cheama familie! Ma incearca sentimente greu de descris...oare chiar merit toate astea? Sau sunt rasplata celui care crede?!

No comments: