Saturday, January 9, 2010

Timpul zboara

Postul asta este o ineptie, totusi pe mine ma ingrijoreaza si ma confuzeaza rapiditatea cu care trece timpul, si nu sunt una dintre cele mai ocupate persoane de pe planeta, ca sa ma consolez cu ideea ca fac atat de multe lucruri intr-o zi incat nu ma pot dezmetici cum unde si cand trece timpul...Pur si simplu nu fac fata trecerii timpului, si intrebarea este: este ceva in neregula cu mine (adicatelea imbatranesc), sau se intampla ceva in univers, in jurul meu, de care eu nu ma prind? Este (cred) a doua sau a treia oara cand abordez problema asta pe blog (deci desi suna ca o ineptie pe mine ma preocupa la greu), doar -doar mi-o da cineva o explicatie sau un raspuns viabil...Voi stiti ceva despre conspiratia asta? De pilda, a trecut deja prima saptamana din an, iar eu mental sunt inainte de Craciun!! Inca ma uit la filme cu si despre Craciun (activitatea mea preferata in ziua cu pricina), ma incearca febrilitatea asteptarii cadourilor, etc...Care-i treaba Gogule??!!! By the way, am adaugat un nou album in slideshow-ul de pe marginea paginii. Poze de la Craciun (ca marturie ca a trecut :)). As vrea sa vad ceva poze si de la Craciunul vostru!!

5 comments:

Dili said...

georgi, dusmanyl meu cel mai mare e timpul. Nu stiu daca faza cu compresia timpului de care tot aud e adevarata au ba, dar stiu ca avem in viata un milion de preocupari si vrem sa face tot mai mult - de asta zic eu ca nu mai stim de unde si incotro zboara ziua. Zicea un personaj extraterestru odata (:DD) ca timpul si moartea sunt inventia oamenilor si ca ne putem manageria viata autoimpunadu-ne niste limite sau niste nelimitari pe care sa ne construim actiivtatea. Ineptie e ce scriu aici, da, dar altceva chiar nu ma duce mintea....
Una peste alta, pozele sunt super, daca acela e socrul tau seamana leit cu Pascal, voi sunteti niste iubareti frumosi ca intotdeauna iar Luca are un par minunat!! Cred ca o sa-i stea super cu genul asta de tunsoare si cand o creste mare! (a propos, ai grija cu pozele fara chilotei ca el e dulcic rau si=s o groaza de obsedati pe net :P)
Gata., te pupa paranoica si va doreste un an la fel de frumos ca inceputul lui, iar daca ai ramas mental prin preajma Craciunului e f bine, chiar nu ai nimic de pierdut :-))

Georgi said...

Frumos raspuns Dili draga, multumesc mult...despre compresia timpului am auzit si eu chiar daca timpul este inventia oamenilor, noi ne raportam la el, si pentru mentalul si metabolismul nostru este real si functionam according to it!Tind sa cred ca teoria asta este foarte adevarata, caci inainte chiar daca nu stiam cand trece ziua, sau luna de cate aveam pe cap, macar tineam pasul cu "el" (cu timpul). Acum pur si simplu mi-o ia inainte,nu ma pot dezmetici, sunt pierduta rau in timp...!:)Despre pozele cu Luca fara chilotei ai dreptate!am scos eu din ele ( pe cele f explicite :),dar uite ca tot mi-au scapat!sosia lui Pascal este fratele lui (kind of a father figure).Din pacate parintii lui Pascal au murit cand era el foarte tinerel, adolescent,dar pt ca diferenta de varsta intre Pascal si fratele sau (si sora lui) este f mare, ii cam tin locul de parinti...Chiar am fost la cimitir acum doua zile, si ne gandeam ce ciudata e viata...Cand mama lui Pascal a murit, el avea 17 ani, iar eu 11, eram la 2600 km departare unul de celalalt,si nu mi-as fi inchipuit in acele momente ca intr-o zi voi plange la un mormant dintr-un oras de care nici nu stiam ca exista!!Cat despre Luca, e deja vedeta la gradi, si este o fetita blonduta care-i cara ghizdanul (Luca il lasa sa cada pe jos de cum intra in clasa)ii face loc langa ea pe bancuta intotdeauna si se uita la el ca la soare...:))va puuuuup

Georgi said...

aoleo!!!acu' am vazut ca alea pe care le-am scpata (pozele cu Luca la funduletul gol) sunt FFFF EXPLICITE!!! :)) hai ca le-am scos!!:))

Anonymous said...

Domnul mai in varsta este tatal lui Pascal?....mi se pare ca seamana fff tare.
Cat despre timp...cred ca se dilata si se contracta invers proportional cu nevoile noastre.In ciuda noastra parca.

Georgi said...

@joker
chiar cane face in ciuda!! nu, tipul care seamana cu pascal este fratele lui, dar este o diferenta de 14 ani intre ei...