Tuesday, June 15, 2010

Poze din Spania pe Picasa

6 comments:

Dili said...

Georgi mama ce pofta de vacanta si apa cristalina si plimbari mi-ai facut!!!!!! La noi e o canicula de nu mai putem, pai poze cu balaceala imi trebuiau mie? Aratati cu totii f fericiti si relaxati, de cate ori va vad ma gandesc la etalonul familiei model :DDD Ma bucur mult ca v-ati plimbarit, stiti voi f bine ca acum urmeaza si o perioada mai muncitoreasca dar se va merita pe deplin :DDD
Va pup, cu bonus special cantitativ pentru Luca, ce creste vazand cu ochii :-)

Georgi said...

creste,creste!!multumesc mult Dili,nu stiu daca suntem familia model, dar in cea mai mare parte a timpului suntem fericiti, mai ales cand vedem ce probleme au altii (de sanatate, sau isi inseala partenerul,etc)atunci realizam ca problemele noastre sunt minime, sau macar au solutii la indemana. Cel mai important este ca ne iubim si ca nu ne ascundem nimic unul altuia, in asta sta cheia fericirii noastre...Stiu ca si la tine e la fel, deci...suporta canicula si planifica vacanta...hint:aici vremea este perfecta:nici prea cald, nici frig! :)

Anonymous said...

Super locatie unde ati stat.Cred ca nu iti poti dori mai mult de la o vacanta.
Ma bucur pt voi!

Georgi said...

Salut Jokere! Ba da! Iti poti dori...sa dureze mai mult!! A trecut ingrozitor de repede! Desi anul trecut am avut o vacanta de 3 zile iar anul asta una de 10, asta pare cea mai scurta vacanta ever! Nu-mi venea sa cred ca este ultima zi, ca a trecut!

Dili said...

:-)) - hint pt locatie imi dadusi, da' hint pt resurse ai? Va pupacesc!!!!

Georgi said...

off,daca as avea,l-as folosi pt mine :)