Tuesday, December 22, 2009

Poze de iarna






6 comments:

Dili said...

Cea cu bradul e de vissss, iar Luca e un scump. Omului de zapada cred ca i-ai facut tu fata, e tare draguta.. mi-ai amintit cum facusem intr-un an si eu si al meu sotior oameni de zapada, al lui geometric si corect, al meu mai curbat nitel; semana cu al tau :DDD

Little Miss Sunset said...

cin sa fie,
cin sa fie
omuletul cu scufie?
cine a facut omul de zapada ca tare haios este?

Anonymous said...

Ce craciunel frumos :)

Georgi said...

@dili-ne-am cam chinuit cu omu' de zapada ca l-am "construit" cu fata spre geam si nu ne-a fost prea usor sa-i punem ochii si nasul...Ma bucur ca va plac pozele
@Miss
eu l-am facut, iar pentru scufia lui Luca a trebuit sa stau in poala lui Santa si sa ma trag in poza cu el, ca Luca nu a vrut, iar Pascal nu a vrut "to send mixed signales to Santa"....asa canu s-a asezat in poala lui Santa pt nimic in lume!
@Joker
Multuuuuumeeeesc!!:)

good girls go to heaven bad girls go everywhere said...

Luca e un scump! O sa rupa multe inimi la viata lui! ;)
Imi doresc sa am timp sa fac si eu un om de zapada. Mi-e dor de copilarie.

Georgi said...

@goodgirl hahaha!nu e o idee rea!Ce te opreste? Nu aveti zapada? Multam pt arecierile la adresa lui Luca (si noi credem la fel-ca o sa rupa inimi!)