Sunday, January 4, 2009

Chiciura si promoroaca






Nu e ceva obisnuit sa ai temperaturi cu minus pe meleagurile astea. Ba, mai mult, se zvoneste ca de luni se asteapta zapada!! Zapada!!!! Fantezia si frica cetateanului obisnuit. Dar pana atunci, ne multumim cu ceva chiciura si promoroaca, si oleaca de ceata pe ici pe colo. Azi a fost o zi de plictiiiiis...! Citeam eu pe blogul unei prietene, ca pe lista ei de "dorinte care sa se indeplineasca in 2009" (dea Domnul sa i se implineasca toate), plictisul isi are locul lui de cinste! Iar altii, nu stiu ce sa mai faca cu el, si cum sa scape. Deci, pentru ca tot ma plictiseam, mi-am rugat consortul sa facem o tura cu masina. Turele cu masina sunt activitatea mea preferata! M-as muta in masina daca as putea. Imi place ca poti cuprinde intr-un timp scurt, o zona cat mai cuprinsa din peisaj. E adevarat ca nu poti savura tot ce vezi asa cum se intampla cand te plimbi, dar pe mine ma incanta masina la maxim (cu conditia sa nu conduc eu). Slava Domnului, fi-miu in seamana. Ii pun Shrek sau muzica lui preferata la micul dvd de masina, si uite asa am voiajat pana in Romania si inapoi (4 zile dus, ca ne-am oprit in Ungaria la Balaton pt. o zi), trei zile intors, apoi dupa numai doua luni ne-am dus in Portugalia, tot cu masina, evident (trei zile dus, trei intors), si baiatul meu nu s-a plans nici macar 5 minute! Dar nu despre asta era vorba :)Inainte sa locuim in Brugge, am locuit in Oostende, la mare. Acolo s-a nascut Luca, in apartamentul din balconul caruia puteai sa vezi marea. Suna idilic, doar ca de fapt Luca s-a nascut la spital, iar vantul permanent dintr-un oras de coasta, nu e pentru mine. Iar la cateva luni dupa ce s-a nascut Luca, am primit o scrisorica de la primarie, cum ca suntem invitati (impreuna cu toti parintii copiilor nascuti in 2007) sa plantam un pom pentru baiatul nostru in "padurea nasterii". Asta inseamna ca pe un teren al primariei din afara orasului, in fiecare an, este alocat un lot de pamant, si pomuletii aferenti, pe care ii planteaza parintii, la un pahar de ciocolata calda si in muzica Eniei. Ceea ce este mai interesant, dupa ce ne-am mutat in Brugge, primaria acestui oras ne-a invitat sa facem acelasi lucru, chiar daca Luca nu s-a nascut aici! Deci, ne-am dus sa mai vizitam pomisorul plantat pe 16 martie 2008 in Oostende. Pe drum, atata minunatie, incat m-am gandit s-o impartasesc cu voi. Ceata, apus de soare rasfrant in niste mori de vant, chiciura si promoroaca. Va las sa va bucurati de poze, ca eu am vorbit destul. Am sa pun ceva poze si din ziua in care am plantat pomul (un stejarel falnic, asa ca pentru un baiat voinic!), si din cele facute astazi, cu pomisorul acoperit de promoraca.

2 comments:

Dili said...

Ce frumoooos.... fara cuvinte...

Anonymous said...

Chiciura si promoroaca sunt unul si acelasi lucru! :)