Thursday, January 8, 2009

Dead can dance...my love!! The best song EVER!!

3 comments:

Dili said...

Niciodata nu auzisem de ei... acum ma obsedeaza melodia si vocea :) .. si-mi tot zic "Dream on my dear/ And renounce temporal obligations".. yupp

Georgi said...

Sunt super...sau defapt au fost ca n-au mai scos ceva nou de multa,multa vreme!! Iti sugerez sa cauti pe youtube (eu n-am reusit sa pun unele din ele pe blog) Black sun, avatar, saltarello, si cam tot ce poti sa sculti cu ei. ;)

Veronica said...

:) am descoperit blogul tau din intamplare... am vazut ca ai pus niste comentarii la Chirila pe blog. Dar sunt placut surprinsa. Dead Can Dance? nu cred ca sunt multi romani care stiu de ei... am toate albumele inca din 2000. Bravo! Da, cea postatat in blog e una dintre melodiile lor reusite. Let me know daca vrei vreun album ;)
PS: mi se pare mie sau semanam in multe privinte? (am citit descrierea de la profilul tau si ma regasesc in multe din cele de acolo)