Thursday, February 12, 2009

Photos from the wedding







9 comments:

Anonymous said...

Felicitari sunteti o familie frumoasa

Dili said...

Heiiii in sfarsit vedem mireasa! Frumossss mai copii, si iubirea se citeste pe voi!!!
Superb totul (si tortul :-)), ati facut cumva poze si pe podul din spatele lui Pascal din foto2? Hai ca-s culmea, dar e un loc asa frumos si romaaantic... ai sa razi, dar imi plac scaunele :)

Georgi said...

Salut Dili! Multumesc pt complimente, si chiar esti culmea:eu nu am observat scaunele pana acum!!Nici la nunta, nici in poze...Nu, nu am facut poze pe pod, abea am avut timp sa mergem pana afara sa facem cateva poze, tot timpul era ceva de facut, ba veneau musafirii, ba...tortul!!:) cel de-al doilea tor, care a venit cu faclii aprinse a fost cea mai buna "prajitura" pe care am mancat-o vreodata. Nu pt ca era tortul meu de mireasa ci chiar era extraordinar de bun. dar si 7,50 euro portia!!A fost de inghetata cu mereng si coulis de fructe de padure!! AAAAAhhh!!!!Foarte inalta clasa la gatit. Daca intri pe site-ul care l-am postat in articol, si te uiti la poze,poti sa-l vezi pe nea incurca lume, care nu a incurcat nimic, dar mi-a tras o sperieturaaaa...

Georgi said...

2joker
Multumesc, asteptam poze si la tine pe site...!!

Dili said...

Aaa l-am vazut pe nea acela, pare foarte stapan pe el hihi, asa am patit noi la botez, sa stii, ne omoram cu stabilitul diverselor amanunte si domnu' patron uitase deja cine suntem cu 2 zile inainte. Iti dai seama ce chestie de rutina o fi pentru ei. Desigur nu se compara situatiile insa mentalitatea lor poate.

Georgi said...

da, stapan pana incepe cu caietul, ca dupa aia le incuca, sau cel putin asa pare...

Stelian Muscalu said...

hei felicitari, casa de piatra si sa fie intr-un ceas bun

Georgi said...

@ un om
sa dea Domnu' si la tine la fel!! Te-am "gugalit" si am vazut cateva poze de la nunta ta. Tare ferches erati amandoi in costumele alea frumoase!

good girls go to heaven bad girls go everywhere said...

Sa fiti fericiti si sa va iubiti mereu asa!