Tuesday, February 24, 2009

We found our vacation destination!!







So, here is where we go!!

9 comments:

Jokerstyle said...

and the winner is????

Dilimache said...

Camera verdeeee!!! Plus piscina. Pe cand?

georgi_claudia said...

Croatia!!!! Sfarsitul lui august, cam de pe 14-31!Cand suntem pe aproape poate veniti si voi si dupa ceea mergem cu totii in belgia! Asta da vacanta!!:))

Little Miss Sunset said...

aha, deci croatia. cea mai buna alegere. iti pot oferi un pont? nu rata rezervatia plitvice. o sa pun niste poze ca sa intelegi la ce ma refer. nu identific prea bine zona, cumva Krk?

georgi_claudia said...

Insula Dalmatiei - split...habar nu am, in ceea ce priveste Croatia nu stiu mai nimic, decat ca e foarte frumoasa! OK, arata-mi poze!

good girls go to heaven bad girls go everywhere said...

Arata grozav! Cred ca e cea mai buna alegere. Totul e viu, colorat. Mi-ar placea sa vina o vara in care sa ne intalnim in concediu. Cu putin noroc, cine stie?...

georgi_claudia said...

Oooo, ar fi minunat!!! ce idee super!

Dilimache said...

Ia uite au pus-o deja de-ntalneala si eu visam pe plaiuri mioritice... normal ca vreau si eu, nu stiu insa daca anul asta se va putea la noi... ce frumos ar fi!!!!!!

georgi_claudia said...

pai de ce sa nu fie?care sunt planurile la voi?