Monday, February 23, 2009

Leeeaaaapsaaa!!

Am luat-o de la Dilimache si o dau mai departe lui: Bad girls si Un Om

DACA AS PUTEA FI:

o floare: floarea soarelui
un anotimp: primavara
o culoare: rosu
un animal: veverita
un obiect vestimentar: jabou
o piesa de mobilier: sertar secret
o piesa muzicala: Besame mucho (cesaria evora)
un vers: ...dar moartea, nu se poate! (Luceafarul)
un peisaj: padurea vara
un obiect: diamant
un instrument muzical: lauta
un copac: salcie
un oras: Paris
o persoana publica: Meriyl Streep
o alta persoana apropiata: raman eu
o carte: Hotarul nestatornic (Ionel Teodoreanu)
un fel de mancare (sau ceva dulce): Inghetata de praline cu frisca si merengue
un super erou: as inventa eu unul...altfel nu ma inspira niciun erou cunoscut
un fenomen al naturii: vulcan in eruptie
o masina: nu ma prea pricep...dar sa zicem o limuzina
un fruct: capsuna
o parte a corpului: urechile
un film: The eternal sunshine of a spotless mind

Leapsa a fost super, m-a facut sa-mi pun intrebari la care nu m-as fi gandit vreodata! Si, ce e si mai si...sa gasesc raspunsuri la ele!!

3 comments:

Stelian Muscalu said...

receptionat

Dili said...

Auzi, parca te vad roscata rozand la o alunita, intr-o padure vara, langa o salcie... si pe fundal se aude asta http://www.youtube.com/watch?v=-8IArH4TKV8.
Ai dreptate, ciudat cum dintr-un nimic te intrebi ceea ce nu te-ai intreba vreodata sau asculti ceea ce n-ai fi ascultat vreodata, cum tocmai am facut multumita tie adineauri cu un duet la lauta pe youtube :-))

Georgi said...

Merci mult! Cand vin de la film am sa ascult! Pupici!!