Monday, February 23, 2009

Poza pentru Dilimache



Si pentru ca am promis...

6 comments:

Dili said...

Heiiiiiiiiiiii, SUPERRRRR, sarutmanaaaa! Mandra rau masinuta, si-mi place ca e si argintie, e un Audi, nu? Intr-adevar seamana cu BMWZ3-ul viselor mele hihihi... Da'mie-mi place privirea nerabdatoare a domnului mire, ca si compania din spate :-))) Multam fain!

Georgi said...

Da, Audi, dar nu ma intreba care ca habar nu am!! Nu a fost prea practica pt ca nu-mi incapea coafura, si am mers cu capota ridicata doar in ultima parte, pe autostrada cu 130 km/h zau ca-mi zbura si parul, si trandafirii si tot :)) Mergem la film!!!! in sfarsit vad si eu The Curious case of Benjamin Button!!

Eliza said...

Salutare, Claudia! vroiam sa impartasesc ceva cu tine, si nu am cum sa o fac decat printr-un comment - si e cel mai logic sa il postez pe ultimul articol scris de tine. Te-am gasit prin intermediul lui Jokerstyle (nicu in termeni familiari - suntem amici)si mare mi-a fost mirarea cand am observat ca locuiesti in Brugge. Eu, dupa ce am vazut la inceputul acestui an filmul omonim, care mi s-a parut absolut genial, mi-am facut un tel din a ajunge pana acolo anul acesta - cel mai probabil in toamna. oricum, foarte tare!

Georgi said...

Salut Eliza amica a lui Nicu. Imi pare bine ca toata lumea a vazut "In Brugge", in afara de mine :)!! Daca ti ti-ai facut un scop in a vedea Brugge-ul, eu mi-am facut un scop in a vedea filmul :) Foarte buna alegere, Brugge este un oras in care istora este scrisa la fiecare pas (la propriu). dar, daca te astepti la o viata de noapte cam ca in Bucuresti, ei bine...nu! Sunt doar cateva cluburi, mai mult baruri, in care se bea si apoi cand spiritele se incing, se danseaza. Este cam in stilul englezesc distractia. Eu una mi-am propus sa invit la o ciocolata calda pe orice roman (de bun simt-NU tigani, of course)care viziteaza orasul, asa ca tine-ma la curent daca, cum si cand :)

Coana Zoitzica said...

cred ca o sa se inchirieze un autocar cu directia brugges, tu faci rezervare la o ciocolaterie si se rezolva problema. de obicei blogeri se intalnesc pe la un paintball sau ceva de genul in orasul de bastina, dar in cazul tau...vine muntele la mahomed

Georgi said...

Hehe, bine si asa!! Si cu autocaru' ca sa fie veselia mai mare!Mie dor de o excursie cu autocaru' da' nu sa m ainghesui cu toti nespalatii, sa fie ceva organizat, numai cu oameni pe care ii cunosc8Deci, bloggerii se intalnesc? Nu am stiut, se vede ca sunt noua in bransa!